راهكارهاي براي تقويت شوق به زندگي

راهکارهای برای تقویت شوق به زندگی

Posted on Posted in مشاوره

راهکارهای برای تقویت شوق به زندگی

معمولاً ایجاد چند تغییر جزئی و کوچک در برنامه روزانه تان، روحیه تان را از این رو به آن رو م یکند .
اینجا به ۹ راهکار ساده برای ایجاد نیرویی تازه در خود و تقویت شوقتان به زندگی اشاره م یکنیم :
۱ .یک بطری آب همراه خود داشته باشید .
خیلی از ما در طول روز به اندازه کافی آب نمی نوشیم. حفظ آب بدن اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا به بهبود
عملکرد های بدن کمک کرده، پوستتان شفاف تر و صاف تر شده و ذهنتان بهتر کار م یکن د. برای بالا بردن

مصرف آب روزانه خود، همیشه یک بطری آب همراه خود داشته باشی د. بط ری را انتخاب کنید که حداقل ۷۵۰
میل یلیتر مایع در خود نگه دارد تا فقط یک بار در روز مجبور به پر کردن دوباره آن باشید.
۲ . زودتر از خواب بیدار شوی د.
به جای اینکه روزتان را با عجله شروع کنید، ساعتتان را کمی زودتر تنظیم کنید و از آن زمان اضافی برای انجام
یک کار مفید و به دنبال آن یک کار لذت بخش استفاده کنی د. بعنوان مثال، با کاری مثل مرتب کردن اتاقتان به
مدت ۱۵ دقیقه شروع کنید . اگر نتوانستید آن را تمام کنید نگران نباشید، قرار نیست اتاقتان را از بالا تا پایین خانه
تکانی کنید . بعد به خودتان پاداش داده و بقیه ز مان را به خواندن روزنامه و نوشیدن چای یا انجام هر کار
دیگری که به شما لذت می دهد دنبال کنید. اما به خاطر داشته باشید، شب ها یک ساعت زودتر به رختخواب
بروید تا خوابتان کافی باشد .
۳ . لباسهایتان را از شب قبل آماده کنید .
اینکار برای بهبود زندگیتان، دو فایده دار د: اول اینکه از استرس صب حهایتان کم م یکند چون مجبور نیستید گیج
جلوی کمدتان بایستید و نتوانید تصمیم بگیرید که چه بپوشید یا وقتتان را صرف اتو زدن پیراهن مورد علاقه تان
کنی د. دوم اینکه انتخاب لباس در شب قبل باعث م یشود وقت بیشتری داشته باشید که فکر کنید چه بپوشید و
درنتیجه ظاهر مرتب تر و شیک تری خواهید داشت .

راهکارهای برای تقویت شوق به زندگی
راهکارهای برای تقویت شوق به زندگی

۴ .یک عطر جدید انتخاب کنید.
با استفاده از یک عطر جدید مطمئناً احساس تازگی، اعتماد به نفس و جذابیت بیشتری خواهید کرد و ازآنجا که
دیگران از عطر شما برای سنجش سطح جذابیتتان استفاده می کنند، انتخاب عطر تان بنابر شیمی بدنتان می تواند به
افزایش قابل ملاحظه جذابیت شما و توجه دیگران بینجام د. فقط به خاطر داشته باشید عطر شما نباید بیش از
اندازه تند باشد، عطری با رایح های ملایم انتخاب کنید که اجازه دهد بوی طبیعی بدنتان نیز مشخص باشد .
۵ . در زمان ناهار همه دس تگاه های پیام رسان را خاموش کنید .
تحقیقات جدید نشان می دهد که بمباران شدن مداوم با ایمیل ها و پیام های مختلف می تواند فشار زیادی به
مغزتان وارد کند و باعث خستگی زود هنگام شما شده و جلوی یادگیری مهارت های تازه و به خاطر سپردن
اطلاعات جدید را می گیر د. ب رای راه اندازی دوباره مغزتان، در زمان ناهار به طور کل همه چیز را خاموش کنید،
حتی تلفن همراهتا ن. اگر می توانید برای صرف ناهار به محلی سرسبز در فضای باز بروید تا با انرژی بیشتری
دوباره سر کار خود برگردید .

۶ . برای تعطیلات آخر هفته از اواسط هفته برنامه ریزی کنید.

برای اینکه هفته را با امید به پایان برسانید و برنامه زندگیتان هم کمی تکان بخورد، سعی کنید از سه شنبه برای
تعطیلات پنجشنبه و جمعه برنامه ریزی کنید . با این روش وقتی آخر هفته م یرسد، به جای اینکه ب یکار و بی
برنامه در خانه بنشینید، کاری لذت بخش برای انجام دادن دارید.

راهکارهای برای تقویت شوق به زندگی
راهکارهای برای تقویت شوق به زندگی

۷ . همه وسایل الکترونیکی را یک ساعت قبل از خواب خاموش کنی د.
همانطور که همه ما م یدانیم، تلویزیون و اینترنت وسایلی بسیار تحریک کننده هستن د. وقتی درست قبل از
خواب با این وسایل خودتان را سرگرم کنید، ممکن است در تولید انتقال دهنده های عصبی که به بدنتان پیام
می فرستند که زمان خواب رسیده است، اخلال ایجاد کنید . داشتن خواب خوب و باکیفیت برای داشتن ذهنی
روشن، انرژی بالا و زندگی جنسی خوب ضروری است . برای ایجاد تغییر در برنامه قبل از خواب خود، سعی
کنید همه وسایل الکترونیکی را یک ساعت قبل از زما ن خواب خود، خاموش کرده و یک کتاب برداشته و
مطالعه کنید .

۸ . به میزان کمتر و در دفعات بیشتر غذا بخورید .
ایجاد تغییر در برنامه غذایی تاثیر شگرفی بر جسم و فکر شما دارد . در ابتدا احساس سیری بیشتری خواهید
داشت اما کالری مصرفیتان تغییری نکرده است یا حتی کمتر از قبل خواهد بود . یکی دیگر از فواید آن بالا نگه
داشت متابولیسم بدنتان در تمام طول روز خواهد بود و این یعنی کالری بیشتری خواهید سوزان د. همچنین
احساس سرزندگی و نشاط بیشتری داشته و سطح انسولین خونتان ثابت تر بوده و درنتیجه کمتر به تنقلات مضر
روی خواهید آور د. سعی کنید هر ۲ تا ۳ ساعت یکبار یک وعده غذای سبک میل کنید .
۹ . صب حها ورزش کنید .
اگر در حال حاضر ورزش نم یکنید، این می توانید یکی از بهترین راهکار ها برای ایجاد تغییر در زندگیتان باش د.
می توانید از راهکار شماره ۱ استفاده کرده و یک ساعتی که زودتر از خواب ب یدار م یشوید را به ورزش کردن
اختصاص دهی د. ورزش صبحگاهی سیستم بدنتان را به خوبی راه اندازی کرده، سطح اندورفین را در بدنتان بالا
برده و درنتیجه تا پایان روز احساسی عالی خواهید داشت . همچنین ورزش در این ساعت چرب یسوزی بسیار
بهتری داشته و باعث م یشود اندامی مناس بتر به دست آوری د. و از اینها گذشته، تولید موادشیمیایی عالی در
بدنتان، کنار آمدن با استر سهای روزمره را برایتان راحت تر می کند

راهکارهای برای تقویت شوق به زندگی
راهکارهای برای تقویت شوق به زندگی

 

مشاوره و روانشناسی

تلفنی رایگان خدمات روانشناسی – مشاوره- روانپزشکی – آرامش درمانی – هیپنوتیزم درمانی – مجوز ۶۶۰۷۲

-☎️ ۰۲۱۲۲۷۱۵۸۸۶

۰۹۱۲۳۲۴۵۵۱۰

۰۲۱۲۲۷۲۸۹۰۴

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۵۶

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۴۶

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۴۰

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۶۰

بهترین مشاور و روانشناس خانواده و ازدواج ❤️❤️❤️??? مشاوره آنلاین – مشاوره حضوری، تلفنی – اعصاب و روان نوروفیدبک- بایوفیدبک-

?????????????

تحت نظر متخصص اعصاب و روان_ متخصص روانشناسی – متخصص مشاوره – مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره قبل از ازدواج – مشاوره نوجوان، مشاوره کودک – درمان افسردگی، وسواس، استرس، بیش فعالی – اختلالات یادگیری – مشاوره تحصیلی- کنترل خشم – درمان اتیسم

– – ???? ?????????

مطالب آموزنده و درمان در سایت : https://ravanshenasa.com

و اینستاگرام ما ? @DR.RAVANSHENAS1

خیابان نیاوران چهارراه مژده نبش نجابت جو پلاک ۳۵۲ طبقه دوم شمالی ۰۲۱۲۲۷۱۵۸۸۶- – ۰۹۱۲۳۲۴۵۵۱۰–۰۲۱۲۲۷۲۸۹۰۴-۰۲۱۲۶۸۵۲۹۵۶–۰۲۱۲۶۸۵۲۹۴۶

telegram.me/ravanshenasiii

https://t.me/ravanshenasiiii

مشاوره خانواده و ازدواج، مشاوره کودک ، مشاوره قبل از ازدواج- مشاوره خواستگاری- مشاوره نوجوان – مشاوره شغلی- مشاوره تحصیلی- مشاوره بازرگانی- تنظیم خانواده

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۵۶

۰۲۱۲۶۸۵۲۹۴۶

۰۲۱۲۲۷۱۵۸۸۶

۰۲۱۲۲۷۲۸۹۰۴

۰۹۱۲۳۲۴۵۵۱۰

۲۶۸۵۲۹۴۰

۲۶۸۵۲۹۶۰

آدرس: تهران- خیابان نیاوران- چهارراه مژده- نبش نجابت جو- پلاک ۳۵۲- طبقه ۲ شمالی – طبقه فوقانی بانک پاسارگاد

روانشناسی ، روانپزشکی- زوج درمانی- مشاوره طلاق-

مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج

http://moshaverehezdevaje.com

مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج

https://ravanshenasa.com

مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج

http://khanevadehh.com

مشاوره و روانشناسی- مشاوره خانواده و ازدواج

https://ppsyc.com

آدرس: مشاوره و روانشناسی کودک منطقه ۱- نیاوران چها رراه مژده نبش نجابت جو پلاک ۳۵۲ طبقه ۲ شمالی بانک پاسارگاد

مشاوره تلفنی رایگان

مشاوره خانواده و ازدواج ۲۲۷۱۵۸۸۶-۲۲۷۲۸۹۰۴

مشاوره کودک و نوجوان- ۲۲۷۲۸۹۰۴-۲۲۷۱۵۸۸۶

زوج درمانی توسط متحصص مشاوره ۲۲۷۲۸۹۰۴-۲۲۷۱۵۸۸۶

روان درمانی  ۲۶۸۵۲۹۴۰-۲۲۷۲۸۹۰۴

هیپنوتراپی-۲۶۸۵۲۹۴۰-۲۲۷۲۸۹۰۴

مشاوره شغلی- ۲۲۷۱۵۸۸۶-۲۶۸۵۲۹۶۰

مشاوره تحصیلی– ۲۲۷۲۸۹۰۴ ۲۶۸۵۲۹۴۰-

روانپزشک-۲۲۷۱۵۸۸۶-۲۲۷۲۸۹۰۴-

روانشناس– ۲۲۷۱۵۸۸۶ ۲۶۸۵۲۹۴۰-

روانکاوی—۲۶۸۵۲۹۶۰-۲۲۷۲۸۹۰۴

آرامش درمانی—۲۶۸۵۲۹۴۰- ۲۲۷۲۸۹۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *